Kustannussäästöjä syntyy hyvästä kumppanuudesta

Hyvä kumppanuus on kaksisuuntaista ja tuo etuja sekä asiakkaalle että palveluntarjoajalle. Meillä Tehohydrolla työtämme ohjaa kumppanuusajattelu, jonka myötä elämme mukana asiakkaamme arjessa joustavasti ja välittävästi. Kumppanuutemme myötä asiakkaamme voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa huoletta ja saada merkittäviä kustannussäästöjä.

Huolenpito, oikea-aikaisuus, suunnitelmallisuus ja kustannustehokkuus – nämä neljä kulmakiveä ovat kumppanuuden perusta meillä Tehohydrolla. Huolenpito takaa sen, että kuljemme asiakkaidemme rinnalla ja välitämme heistä ja heidän toiminnastaan. Oikea-aikaisuus varmistaa, että olemme vastaamassa asiakkaan tarpeisiin juuri oikealla hetkellä. Suunnitelmallisuudella voimme varmistaa molemmille arjen sujuvuuden myös pitkällä tähtäimellä. Kustannustehokkuus on kaiken kruunu, sillä asiakas saavuttaa itselleen taloudellisia hyötyjä tinkimättä palvelun laadusta.

Olemme apuna juuri oikeaan aikaan

Asiakkaan tunteminen on hyvässä kumppanuudessa tärkeää. Me haluamme tulla tutuksi asiakkaidemme kanssa molemminpuolin, ja ymmärtää heidän liiketoimintaansa. Tuttuus helpottaa yhteydenpitoa ja auttaa viemään yhteistä arkea soljuvasti eteenpäin. Tämä on omiaan luomaan sujuvaa ja avointa yhteistyötä. Ihmisten lisäksi on tärkeää tuntea järjestelmät. Esimerkiksi ennakkohuoltokierroksilla teemme kattavat ja rehelliset raportit asiakkaidemme järjestelmistä. Näin saamme laajan käsityksen järjestelmän kunnosta ja toiminnasta. Asiakas saa raportit itselleen, jolloin hän voi tehdä päätöksen jatkotoimenpiteistä. Tarvittaessa olemme tässä apuna ja tukena.

Asiakkaidemme tuotantoprosessien omaksuminen auttaa meitä saamaan selkeää kuvaa järjestelmien huoltoväleistä, mikä auttaa kokonaisuuden suunnittelussa. Aloittamalla huollon suunnittelun hyvissä ajoin, asiakkaamme voivat luottaa siihen, että me Tehohydrolla olemme täysin valmiina kun huollon aika koittaa. Esimerkiksi teollisuudessa aloitamme pohjatyöt jo talvella, jotta kesän kriittisenä seisakkiaikana kaikki on valmiina ja voimme hyödyntää kaiken käytettävissä olevan ajan tehokkaasti.

Kun olemme päässeet kiinni asiakkaamme toimintatapaan ja tuotantoon, ja saaneet siitä kokonaisvaltaisen ymmärryksen, pystymme ennakoimaan paremmin laitteiden huoltotarpeita. Pitkäjänteisen työn tuloksena saamme erinomaisen kuvan asiakkaamme laitteiden käyttökestävyydestä, jolloin voimme toteuttaa entistä paremmin oikea-aikaisia huoltoja. Oikea-aikainen huolto estää laitteen yllättävän hajoamisen, jolloin asiakas välttyy kalliilta tuotantokatkoilta. Ennakkohuollostamme voit lukea lisää aiemmasta artikkelistamme.

Uudenlainen kumppanuusajattelu palvelee yhä useampia

Palvelemme kaikenkokoisia asiakkaita, aina teollisuudesta kiinteistönhuoltoon ja urakointiin. Myös pienemmät toimijat voivat hyötyä kumppanuudesta taloudellisesti, kun he keskittävät hankintansa meille. Meidän toimintamme taas on aina asiakasohjautuvaa: pidämme asiakkaamme kannalta oikeat varaosat ja tarvikkeet aina varastomme hyllyssä ja huolehdimme siitä, että toimitusajat ovat maltillisia.

Me raivaamme tietä alamme uudenlaiselle kumppanuusajattelulle. Jatkossa haluamme tarjota myös pienemmille toimijoille heidän tarpeisiinsa räätälöityjä palveluja, tarvikkeita ja tietotaitoa. Tavoitteenamme on, että ison talon edut ovat yhä useammalle toimijalle saavutettavissa, sillä hyvä kumppanuus kuuluu kaikille. Meille on tärkeää tuntea kaikenkokoiset asiakkaamme, jotta voimme rakentaa heidän tarpeisiinsa ja toimintansa rytmiin parhaan mahdollisen asiakassuhteen.

Mikäli kumppanuusasiakkaamme toiminta muuttuu, me Tehohydrolla muutumme mukana. Dynaaminen porukkamme optimoi toimintaansa asiakkaan mukaan, jotta palvelumme ovat asiakkaan tuotantomäärään tai -virtaan juuri sopivia. Esimerkiksi konekannan uudistuessa otamme uudet tarvittavat tuotteet myös varastomme hyllyyn. Kuljemme jatkuvasti kehityksen mukana ja reagoimme muutoksiin. Asiakkuuksissa yhteistyön laajuus tapahtuu kuitenkin asiakkaamme ehdoilla: sen määritys, kuinka syvä kumppanuussuhde solmitaan, tulee aina asiakkaalta. Meidän tehtävämme on mukautua asiakkaan toiveisiin.

Ota yhteyttä, niin katsotaan yhdessä, miten voisimme palvella parhaiten juuri sinua!

TEEMU NURMI
Toimitusjohtaja
p. 040 717 3220
teemu.nurmi@tehohydro.fi